Susihus

Asia Spa

Publicerad 2013-03-04 08:37:20 i Inspiration

God morgon måndag!
Vilken härlig lugn och skön helg det har varit, med mycket skidåkning på tv. Började med Vasaloppsfrukost och sen få se slutet på femmilen och med Svenskt guld. Härligt!
 
Hann inte visa er bilderna från Asia Spa, hade hoppats på att jag skulle hinna med att springa upp och ta en snabb test av de läckra spa avdelningen under min vistelse men jag hann tyvärr inte detta. Dock har jag några bilder att bjuda er på
 
 
Bilder: Susihus
 
Ser fram emot att åka dit igen och få njuta av Asia Spa.
Nu dax för en ny härlig oskriven vecka!
Må bäst
Kram

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2013-03-04 21:18:15

Ser verkligen lyxigt och fint ut.
/P

Postat av: Camilla

Publicerad 2013-03-08 06:35:13

Vilket ljuvligt ställe!
Söndagens skidsändningar var verkligen spännande, härligt att Olsson vann guld!!!
Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela