Susihus

Trötthelg

Publicerad 2013-05-27 09:11:29 i Inspiration

God morgon måndag! Solen skiner och energin börjar att återvända. 
Hade genomförande förra veckan på en stor middag för 220 personer, med innehåll, manus, filmer, konfrencier och storband. Härligt, roligt och galna dagar. Åkte upp i torsdags och fixade lite saker utmed vägen, sen var det möte på fredagen med leverentörer och kund, för sen slutligen genomförande på fredagkväll. Festen var slut klockan 01 och därefter åkte vi hem på natten. Var hemma 0540 i min säng, så helgen har gått lite i sovandes tecken, slappa, ta en kopp kaffe där och sen sova lite siesta i soffan... Skönt!
 
Bilder: Susihus
 
Stockholm visade upp sig från sin vackra sida. Vilken kväll, helt magisk!
 
Nu är det ny vecka och dax att titta på denna veckans händelser. Ikväll ska jag hålla informationsmöte för de som planerar att köpa hund, "hundägarutbildning". 
Ha en fantastisk dag!
Kram

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2013-05-27 19:09:47

Åh, men så spännande! Du verkar ha ett kanonjobb tycker jag. Roligt!
Och ja - snart är det dags för cykling. :) Du fixar det, det spelar nog ingen roll om man tränar hur mycket som helst... mycket beror på väder och dagsform, i alla fall för mig. Vi kanske fegar och tar 7 mil i stället för 12 och cyklar Orsasjön runt i stället för Siljan. 12 backiga mil känns lite hemskt.
Kram!

Svar: Håller med dig! Ja jag är nog mest rädd för blåsten...brrrÄr det nu i helgen det bär av till Dalarna? Kram
Sus i hus

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela