Susihus

Lite juligt

Publicerad 2013-11-20 13:43:00 i Hem

Hej onsdag! 
Vaknade med världens nackont. Har väl sovit på ett konstigt sätt...nåja en rask morgonpromenad runt sjön piggade upp, och nu är massage bokad. Så bättring råder!
 
I alla gråa nyanser som förekommer vid denna årstid. Har jag tjuvstartat med julig känsla när det gäller blommor och grönt. Lite hyacinter, amaryllis, mossa och en liten grankvist. Alltid något
 
 
 
Bilder: Susihus
 
Snart dags för avslutning på tävlingslydnadskursen, idag blir det inofficiell tävling för alla som har gått. Domare är inkallad, lottning ska fixas. Kul, jag vet att kursarna har varit superduktiga och tränat så ikväll håller jag tummar och tassar för dem.
 
Må gott
Kram

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2013-11-21 08:50:31

Men så fint med Amaryllisen.
Jag har satt några Hyacinter tillsammans med ett ljus på bordet. Lagom fint för att inte vara allt för juligt.
/P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela