Susihus

Höst

Publicerad 2013-10-12 10:56:49 i Inspiration

Hej höstiga lördag!
Vilket väder, strålande solsken och alla färger bara brinner och försöker att slå varandra i en ljuvlig färgprakt!
Underbart, vi startade morgonen med en rask promenad medans frallorna jäste det sista, nybakade surdegsfrallor hör till våra helgfrukostar. Så gott, idag fyllda med torkade tranbär...mmm
 
Veckorna passerar i ilfart känns det som, 2 dagar denna veckan har jag haft 3 jobb på samma dag, lite väl kanske men samtidigt så gör det mig inget just nu när jag inte har någon fyrtass som väntar på mig. Hoppas dock att det är inom en snar övergång tills vi har hund igen.
 
 
Bild: Susihus
 
Vår japanska dvärglönn vinner nog priset på mest färgsprakande i vår trädgård i alla fall. Den fullkomligt brinner vid groventrén.
Njut av en hösthärlig helg!
Kram

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2013-10-13 08:04:46

Ja, ljuvliga höst! Tyvärr har jag blivit förkyld, så jag får hålla mig inne i helgen.
Men så mysigt... det låter fint med ny vovve (eller vovva?) då såren läkt lite mer.
Kram och ha en fin söndag!

Svar: Krya på dig!
Sus i hus

Postat av: Pernilla

Publicerad 2013-10-13 09:39:11

Wow! Vilka färger på den lönnen. Helt magiskt.
Du, jag med min surdeg i kylen undrar självklart efter recept? Min deg är på råg. Vill du dela med dej?
/P

Svar: Självklart vill jag det! Skriver ner det och bloggar om det i veckan, räcker det?
Sus i hus

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela