Susihus

Höstat

Publicerad 2013-10-22 16:46:21 i Inspiration

Hej tisdag!
 
Efter att det har regnat konstant i 2 dygn sprack det äntligen upp och solen vann överlägset. Strålande sol och ljumna vindar och jag har till och med ätit färska hallon på dagens power walk!
 
Lite höstfix i krukorna har det oxå hunnit bli, och nu måste nog mina stackars pelargoner fjäska in sig på grannens vinterhotell.
 
Bild: Susihus
 
Nu dags för att cykla iväg för en biokväll med mamma, tänkte att vi ska se The Butler. Ha en go kväll!
Kram

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2013-10-22 21:28:45

Mysigt med bio tillsammans med mamma. Var filmen bra? Jag och bonustjejen var ju på Skumtimmen för 2 veckor sedan och vi gillade den. Bio är mysigt i höstmörkret. :)
Kram!

Svar: Ja den var verkligen super, fantastiska rollprestationer och en fin/hemsk sann historia. Gripande!
Sus i hus

Postat av: Suss

Publicerad 2013-10-24 21:11:42

Vad höstfint du gjort! Mysigt med biokväll ibland.
Vad spännande att det kanske blir en liten valp hemma hos er, kram Suss

Postat av: Pernilla

Publicerad 2013-10-26 09:00:29

Jag har faktiskt lyckats få in några Pelargonier i ett förråd. In, med efter tryck, för jag brukar missa dem inmana frosten eller glömma dem så de dör av vätskebrist. Nu står de svalt men inte kallt. Ska verkligen försöka få dem att överleva.
/P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela