Susihus

In med lite grönt

Publicerad 2014-01-15 15:35:00 i Hem

Idag har solen tittat fram en liten kort stund men ändå, oj så skönt! Passade på att ta en skön promenad med Ezton i solskenet. Hjälp va jag behöver dagsljus och särskilt lite solsken. Skönt dessutom nu när det är kallt att slippa torka hundtassar :)
 
Är det någon mer än jag som får ett fixarryck efter att man har kastat ut julen? Åh vill fixa lite där och göra lite där. Nåja jag passade på att köpa med mig lite murgröna hem igår och pyntade ljuskronan över matbordet. Ska se om jag ska pimpa lite extra med några tulpaner också. Det är ju ändå tulpanernas dag idag! 
 
Bild: Susihus
 
Ska se om det får bli lite gardinsömnad och blomsterfixande idag, innan känslan försvinner ;)
Ha en fortsatt skön dag! 

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2014-01-15 19:02:25

Tulpanens dag? Va? Det har jag helt missat och inga tulpaner har vi hemma heller. Jädrar!
Trist att du också har problem med en fot. Min tå är bättre, tack och lov. Har varit ute och åkt lite skidor i dag igen före eftermiddagsjobb. Blir inte så långa sträckor varje dag, men skönt ändå att komma ut.
Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela