Susihus

Valpträff

Publicerad 2007-08-19 19:02:26 i Allmänt

Efter ett par hektiska dagar med mycket jobb och stora genomförande är jag nu tillbaka igen. Jag har jobbat med en stor jubileumsfest för ett företag. Roligt att få göra allt innehåll med manus och artister mm även om det blir några sömnlösa nätter för man tror att man har glömt något. Men det gick bra och alla är nöjda. Puuh!

Efter lite sömn, med betoning på lite så bar det iväg på Bonos första valpträff i lördags. Oj så skoj att få se 4 av hans 6 syskon. Hmmm han är nog minst och smalast av alla. Jaja det kommer väl. Men han var snabbast av sina kullsyskon i den prestigefyllda tävlingen "Snabbaste Hund". Morbro Kenzo tog hem nästa sista platsen i samma tävling....

306421-5

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela