Susihus

Utmanad

Publicerad 2007-10-25 22:39:23 i Allmänt

Har blivit utmanad av baramittlillahem 7 sanningar om mig själv

1. Morgonpigg (har varit sen jag var liten)
2 Ordning och reda är nog ett ledord hos mig....=)
3 Blir smått galen om inte diskbänken och skärbrädan är avtorkad (även under tiden jag lagar mat kan jag torka av den flera gånger)
4 Ställer höga krav på mig själv

5 Svag för mörk choklad

6 Soldyrkare (så den här hösten passar mig perfekt)

7 Älskar mina 3 grabbar jag delar hem med

Utmaningen har florerat flitigt i bloggvärlden så den som vill få haka på.

Ha en underbart skön torsdagkväll. Jag har varit och tränat och är helt slut i kroppen, dessutom har en av mina favoritbutiker Växjö Elektriska haft designkväll med rabatt på lampa och eftersom jag är en lamptokig tjej så har jag ju naturligtvis inhandlat ett nytt alster men den får ni se imorgon...

Kram

Kommentarer

Postat av: Sara´n

Publicerad 2007-10-25 23:28:32

Hej hopp! Och vart ska du placera denna nya lampa tok-fia!! Jag ser riktig framför mig när du ska förklara för Johan vart ni behöver en ny lampa...=)
Kram Sara

Postat av: tina

Publicerad 2007-10-26 13:57:34

Hihi...känner igen mej i dina "sanningar"! Blir tokig om inte köket är iordning...tom när man fixar med maten eller bakar!!! Spännande med ny lampa!!
Trevlig helg och kram!!!!

Postat av: Nettan

Publicerad 2007-10-26 18:36:39

Hej Susan!
Oh, det var härligt att se den omtalade lampan! Väntar med spänning på det sista alstret. Kom ihåg nu att jag läst nån inredningstidning med ett reportage om bra adresser för inredningsintresserade i Köpenhamn- måste leta upp den iför nästa helg. Börjar längta till skumpan på tåget...
Snart fredagsmys! Ha en go helg! Kram Nettan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela