Susihus

Vilken dag

Publicerad 2007-09-12 22:00:07 i Allmänt

En liten kort rapport från en härlig dag, dock ingenting med inredning att göra.
Ja om man nu inte räknar med hur trevligt det är att bo på Elite Hotel Plaza i Göteborg och att de just nu har försett mej med en härligt nytt nummer av Sköna Hem.

Annars har dagen spenderats ute i Torslanda, vi har fått se hur Volvo tänker säkerhet och miljöi deras Brand Experience Centre. Jag har fått köra tung lastbil. Det var supercoolt! Dagen avslutades med seglingstävling i härlig solsken och sen middag med havet och solnedgången som bakgrund. Ljuvligt. Men nu är jag så trött och börjar känna träningsvärken i lår och mage efter att ha hängt utanför båten så jag måste krypa till kojs.

Go natt på er!

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2007-09-12 22:45:34

Då är du i mina trakter ;o)
Nästan, ett par mil bort finns jag.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela