Susihus

Blommig onsdag

Publicerad 2008-04-23 20:12:25 i Allmänt

Så var det onsdag och solen lyser och ger så mycket energi. Efter jobbet idag fick det bli en härlig vårträning på brukshundsklubben. Oj så skönt att få träna, känna gräset dofta och kvällssolen lyser härligt!

Blommigt var det idag och det är väl inte det som förekommer mest här hemma. Men ett par gardiner som heter havstulpan måste ju räknas som blommiga:

image175
Köksgardinerna har väl också ett blommönster
image176
Syns att bilderna är tagna när det rådde mörkare årstider, lampor och ljus är tända och det är skumt utanför fönsterna.

Nja tycker ni att jag fuskat mig igenom blommorna så avslutar jag med riktig härlig vårblomster.
image178
Bilder: Susihus
Lite härlig ormöga och pärlhyacinter som sprider vår i trädgården. Har överseende med den snabbspridande ormögat för att den blommar så tidigt och ger en känsla av vår.

Imorgon bär det av till Göteborg igen så jag får se om jag hinner med en rutig torsdag, det blir heldag 0530 till 2000. Annars är jag tillbaka till flätig fredag! Jag som trodde att det skulle bli svårt hittade idag ett klockrent motiv, men det får ni se på fredag.

Ha en skön vårblommig onsdag!

Kommentarer

Postat av: Ellas Inspiration

Publicerad 2008-04-23 21:17:59

Snygga gardiner! Ha en fortsatt mysig kväll! Imorgon rutor i stort och smått... Kram Karin

Postat av: Fröken L

Publicerad 2008-04-23 21:50:50

Har inte heller så mkt blommigt hemma, så det var lite svårare idag innan jag kom på. Både Mairotyget och Spiratyget är ju så snyggt! Och härliga vårblommor :)

Postat av: PiM

Publicerad 2008-04-23 22:46:10

underbara gardiner - nyfiken på flätningen - jag har inget till det temat än Ha det bra i Götet // PiM

Postat av: Ida

Publicerad 2008-04-24 08:22:57

Jätte snygga gardiner!Snygga kuddfodral (ikea),jag har likadana =)!Ha en bra dag!Kram kram

Postat av: detsvartataket

Publicerad 2008-04-24 10:52:35

Nä jag är dålig med blommig också! Gilae köksgardinen!!! Jättefin!!

Önskar dig en solig dag!

Postat av: Lotta

Publicerad 2008-04-24 11:45:10

jättefina gardiner, fint ni har det där hemma!

Postat av: Sandra

Publicerad 2008-04-24 12:43:37

Vilka fina gardiner du har, kram Sandra

Postat av: Sofie

Publicerad 2008-04-24 14:28:09

Snygga gardiner! Gillade tulpan-gardinen i ert vardagsrum skarpt. Får man fråga var du har köpt den? :) Kram, Sofie

Postat av: Number nine on Melon Lane

Publicerad 2008-04-24 16:51:15

Fina BLOMMIGA gardiner:)

Postat av: Petra Bloggar

Publicerad 2008-04-24 20:19:53

härligt att få springa av sig lite va ;-)

me liki dina köksgardiner! härligt fräscha!!
kram

Postat av: Designtjejen

Publicerad 2008-04-24 22:45:53

Vad fint det ser ut!!! :-)
Kram

Postat av: Vincentkarolina

Publicerad 2009-10-22 10:15:11

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela