Susihus

Ett paket på posten...

Publicerad 2008-04-09 21:42:42 i Allmänt

I dag var postlådan fylld med en tidning och ett paket från Strawberrynet . Min nya fyndbutik på nätet där man kan köpa märkesprodukter till överkomligt pris. Sen att jag igentligen bara behövde ansiktskrämen för den tröt och sen att jag bara var tvungen att testa deras schampo och duschtvål när jag ändå beställde....Jaja det behöver man ju inte avslöja!!?? Hihi

Äntligen har jag fattat ett beslut på att inte åka till Malta imorgon! Jag beslutade mig idag på morgonen innan jag åkte till jobbet efter att ha velat fram och tillbaka hela veckan. Har en stor grupp som åker dit och ska vara där i en vecka, jag har 4 st värdar med så jag behöver inte vara med för det. Men sen är det ibland bra att vara med i uppstarten och träffa kunden och det är ju kul när man känner gänget. Fast som sagt så kände jag att nej jag får inte ihop det. Mycket på jobbet, själv i veckorna då mannen är i väg på utbildning i 9 veckor och sen för att ta sig hem från Malta på lördag så tar det mig hela dagen, så nu blir det hemma! Skönt när man väl har bestämt sig, att det ska vara så jobbigt och vela hit och dit. Sen att det är 23 grader och strålande sol på Malta........

image159

Bild: Susihus
Nu ska jag krypa upp i soffan och läsa lite i Drömhem och trädgård. Den är lite blommig ibland för mig men har man fått en prenumeration i julklapp så säger man inte nej. Kanske dax att önska sig en ny prenumeration nu när man snart fyller år...hmm tål att funderas på.

Vilken inredningstidning tycker du är bäst?
Se till att skaffa dig en härlig dag!
KRAM

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2008-04-10 09:39:57

visst later de härligt med malta och 23 grader....men känner man inte att man far ihop det och man kan stanna hemma sa är det ju helt klart det bästa beslutet!! kram pa dig!

Postat av: Sara´n

Publicerad 2008-04-10 11:41:39

Ha ha, så du råkade bara klicka hem lite mer varor? Snyggt! Längtar tills vi flyttat så jag kan få börja pyssla i vårt nya hem. Susan Busan du var väl ganska nyligen på Malta? En gång per år får ändå räcka! ;-)
Kram på dig!

Postat av: detsvartataket

Publicerad 2008-04-10 12:18:58

ja där har jag också flera kollegor som handlar. Man får väl testa någon gång..Men du,jag kn sticka till Malta i stället?!! jag är inte den som är den..hahaha
Kraam

Postat av: Lisa

Publicerad 2008-04-10 18:04:19

Mmm, trevligt med paket :D
Min favvotidning är faktiskt Sköna Hem, passar min smak :D Hoppas att tidningen tillfredställde blom och vår behovet! KRAM

Postat av: MO

Publicerad 2008-04-10 19:49:45

Skönt att vara hemma....Jag gillar nog Plaza bäst..men köper alltid Hem ljuva hem oxå...Blir en himla massa tidningar bara, vill inte slänga eller sälja dem heller för ibland är det kul att titta i gamla nummer. Har ni med haft vår idag, här har det varit underbart väder, gick en skogspromenad o faktiskt ville Maila med...kram

Postat av: Helena

Publicerad 2008-04-11 01:39:10

skönt med lite egen lyx ibland!

helena

Postat av: m a r i a k o d e n

Publicerad 2008-04-11 08:04:47

Oj, jag vill åxå köpa deras produkter...har hört att de ska vara bra!!!
Apropå bästa tidningen så svarar jag FAMILY LIVING!
Den är såååå bra att det pirrar i magen när man läser den!!!!!!

Postat av: Fröken L

Publicerad 2008-04-12 10:19:22

Härligt paket. Dermalogica har mkt bra produkter, hög kvalitet :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela