Susihus

Randig måndag

Publicerad 2008-04-21 21:35:05 i Allmänt

Måndag igen och lika härligt väder som i helgen. Var inte så sugen på att gå till jobbet idag...hade gärna kunnat tänka mig att sitta på altanen och mysa lite, fixa lite i trädgården tja jag hade nog inte haft några sysselsättningsproblem om det nu var så att man kunde få hoppa över en jobbdag!

Men nu är det ny vecka med nya tag och möjligheter och självklart hänger jag på Ellas mönstervecka.
Måndag är det randig som gäller och här kommer mitt bidrag.

image170

Bild: Susihus
Vår randiga förvaring och sittmöbel som faktiskt är en gammal ölback i trä som fick ett lock med lite fuskfårpäls och nårga ben och en omgång med målarfärg. Och vips så var förvandlinge total och lever nu sitt liv som hallmöbel hemma hos oss. Perfekt att förvara hundleksaker i och även slå sig ner för att ta på sig skorna.


Hur ser din randiga måndag ut?

Imorgon blir det prickig tisdag! Vill ni hänga på så är det följande mönster som gäller de olika dagarna.


Dag 1:   RANDIG Måndag
Dag 2:   PRICKIG Tisdag
Dag 3:   BLOMMIG Onsdag
Dag 4:   RUTIG Torsdag
Dag 5:   FLÄTAD Fredag

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2008-04-21 21:38:25

Tänk så lite man kan göra med någonting och sen blir det så snyggt och funktionsdugligt! :D
Jag kör på draperi idag:D

Postat av: Lisa

Publicerad 2008-04-21 21:45:35

Tack:D Hejja hejja säger ja m:D
Mmm, imorgon blir den värsta dagen..haha! Jag kallas för pricken av min sambo..så gissa vad för bild jag ska lägga in, haha!:D Sov gott!!!

Postat av: Iris

Publicerad 2008-04-21 22:21:51

hehe jag var steget före :) Mitt bidrag till temaveckan lades upp precis innan jag läste kommentaren :)

Postat av: Sandra

Publicerad 2008-04-21 22:35:19

Vad snyggt det blev! Perfekt hallmöbel :) Kram Sandra

Postat av: Petronella

Publicerad 2008-04-21 23:10:49

Hejsan! Vilken fin sida du har, har kollat ett bra tag nu. Ta nu inte detta negativt men är inte texten lite väl liten? Eller det kanske e jag som behöver glasögon, mycket kisande blev det iaf, hahaha. Kram P

Postat av: PiM

Publicerad 2008-04-21 23:54:17

cool bild ...

gillar det lilla jag ser av hallen - för det é väl hall jag ser ?! ses i morrn & lycka till me prickarna :) // PiM

Postat av: Pysselprinsessan

Publicerad 2008-04-22 07:16:29

Snyggt! Å kul med återanvändning... :)
Tack för svaret! Det e kul å veta då man funderar på att bygga nån gång i framtiden! :)
Kramar

Postat av: Sofie

Publicerad 2008-04-22 08:45:15

Vad snygg! Älskar kombinationen målat vitt trä och fårull :) Bra tolkning! Kram, Sofie

Postat av: Lotta

Publicerad 2008-04-22 09:03:40

praktiskt hallmöbel, jättefint!

Postat av: Martina

Publicerad 2008-04-22 19:00:46

Vilken fin hemmagjord pall av så enkla grejer!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela