Susihus

Hantverkare...

Publicerad 2008-02-15 18:04:20 i Allmänt

Vi har väl alla en viss tanke som dyker upp när man säger ordet hantverkare!?
Ibland undrar man om de har en yrkesstoltet? Nu ska jag inte dra alla över en kam, men våra små söta hantverkare har nu sagt i 2 veckors tid att denna veckan kommer ert badrum att vara klart. Jag bara undrar om de har ett annat tidräknevärk? För de har då inte ens varit här denna veckan....grrrr

Jaja det är så mysigt att ha alla sakerna lite överallt, och mannens alla hjärtansdag present får ligga till sig lite till! Han fick stora mysigt bruna Lexingtonbadlakan....hihi =) Smart va han som inte tyckte att vi behövde nya handdukar för att vi får ett nytt badrum. Nu tyckte han dock att de var supersnygga och ville knappt låta mig använda dem!

Hoppas att ni alla hade en mysig alla hjärtans dag, själv fick jag en ljuvlig tulpanbukett av min man.
image122

Nu kom han upp med en liten tapastallrik och ett glas vin, oj så mycket trevligare det blev att blogga med vin. Hihi

Önskar er en härlig helg.
Kram

Kommentarer

Postat av: tina

Publicerad 2008-02-15 18:42:39

Å vad gott med pasta och parmaskinka...det kan det nog bli imorron då..tack för tipset!!! Här fick jag beställt riktig sjuttiotalsmat av tonåringarna..lövbiff,potatisgratäng och bearniessås...jodå...det går att äta det med!!!
trevlig helg på dej!
kram/tina

Postat av: jenny

Publicerad 2008-02-15 22:52:38

Många hantverkare har nog ett helt annat tidräkneverk än oss andra.Frustrerande att inte få det klart nån gång.
Men dessto trevligare lät det med tapas & ett glas vin:-) trevlig helg!! Kram/jenny

Postat av: Jenny

Publicerad 2008-02-17 08:23:41

Visst är det urtrist med hantverkare som lovar och lovar... grr... Håller tummarna för att ni får ert badrum klart den här veckan!

Ha en skön söndag! Kram Jenny

Postat av: Linda P

Publicerad 2008-02-17 13:18:06

Grrr, känner så väl igen det där. Man kan bli tokig när man bara går och väntar och får falska löften gågn efter annan. Rätt vad det är så är de puts väck och kommer inte tillbaka örrän efter flera dgar ... Hmmmmm. HÅLL UT!! kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela