Susihus

Freeeeedag

Publicerad 2008-09-26 08:25:41 i Allmänt

Oj va det var segt att stiga upp idag, hade gärna legat kvar i sängen och sovit vidare för att sen få stiga upp och äta en låååång och skön frukost och sen få ge sig ut i det fina höstvädret på en promenad. Tur att det är helg imorgon så detta kan bli verklighet då. Hoppas att det fina vädret ska hålla i sig så man kan få njuta ute i skogen med hundarna.

Fick detta trevliga mail igår:

BIld: Lånad av Pm & vänner
Tycker jag låter som en alldeles perfekt afterwork, oj så trevlig start på helgen. Ser mig själv som självskriven där ikväll!
Vi kanske ses!
Önskar er en alldeles underbar dag och hoppas att ni får en skön helg med mycket solsken!
Go helgkramar till er

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2008-09-26 09:40:45

Afterwork låter inte fel! Här blir det också lite fest, bästa kompisen kommer hit på middag :D

Ha en ljuvlig helg och jag hoppas också att vädret håller i sig så vi kan njuta av promenader i helgen! KRAMKRAM

Postat av: C a m i l l a

Publicerad 2008-09-26 10:30:47

Vad mysigt med after work! :) Det är perfekt att fixa det på fredagskvällen, för då kan man mysa i hemmet resten av helgen och ändå inte känna sig så tråkig och osocial. =)

Hoppas ni får en jättetrevlig kväll!

K r A m!

Postat av: Pernilla

Publicerad 2008-09-26 11:06:51

Mysigt med champagne!

Här skiner solen och jag har precis varit ute på en mysrunda med vovven längs havet. Underbart, nästan som champagne.

/P

Postat av: Livet i byn

Publicerad 2008-09-26 11:15:38

Här är det en strålande höstdag, lite blåsigt men annars fint. Skulle bli regn här i helgen så vi får väl se om det stämmer.



~Livet i byn

Postat av: Anna

Publicerad 2008-09-26 15:02:47

Hej!



Nu har det kommit en ny gratissida. Denna sida är dock inte alls lik dom andra. På denna sida får du RIKTIGA PENGAR insatta på ditt konto eller i ett brev på posten :D Just nu finns även en tävling där du kan vinna en laptop. För att bli medlem klicka här:



http://pengargratis.se/?r=1332





LYCKA TILL :D

Postat av: Lotta

Publicerad 2008-09-26 17:55:28

oo champagne va gott!supertrevlig start pa helgen ju!!kram kram

Postat av: Pernilla

Publicerad 2008-09-27 13:28:01

Tack för ditt ballong tips. Jag ska samla ihop min stress och försöka skicka iväg det. Jag grubblar inte så mycket utan omvandlar det till stress som jag inte kan hantera.....ännu.

Ha en trevlig helg.

/P

Postat av: MO

Publicerad 2008-09-27 15:43:25

Ja man kan verkligen inte klaga på vädret, rena sommarvärmen o solen skiner så fint..Älskar hösten just nu (fråga mig en regnig dag....fast då kan det vara lite småmysigt oxå)...

Idag har jag o dottern varit i K-hamn o handlat presenter till C som fyller år på onsdag...Tog en fika på uteserveringen med brosan o hans kompisar...Nu fixar C middag (inte dåligt va??), jag njuter av en stund i soffan med datorn, kramar

Postat av: jenny

Publicerad 2008-09-27 18:11:46

Här blev det sämre väder lagom till helgen:-( Så typiskt. Hoppas du får en trevlig helg med lite sovmorgon:-) Kram/jenny

Postat av: anna

Publicerad 2008-09-27 21:36:28

Boktips finns på min blogg idag.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela