Susihus

Trevliga besök

Publicerad 2009-08-04 10:09:20 i Allmänt

U2 var helt otroliga, vilken scen, vilken produktion, vilket band och vilken show! Härlig känsla när 55000 körar till Still haven't found what I'm looking for, mäktigt! Den häftigaste scenproduktion jag har sett och jag kan bara säga att jag är supernöjd att vi tog oss i kragen och köpte biljetter!

3 semesterveckan har börjat och helgen bjöd på det bästa semestervädret hittills, det är varmare nu och det ser ju lovande ut denna veckan, vi får väl se. Jag har haft lite trevliga besök hos mig, i går var mannens systerdotter här och vi pärlade halsband på löpande band. Jag hade varit och fyndat pärlor på Panduro när de reade ut i förra veckan och i går skred vi till verket.

Förra veckan fick jag ett sms av en god vän som undrade om hon och hennes dotter kunde titta förbi och när det passade? Några timmar senare var de här och vi hade en supertrevlig kväll på altanen med god mat och dryck. De hade med sig denna ljuvliga bollkryssantemum som nu har blivit planterad och satt på trappen.

Bilder: Susihus

Vi hann med ett besök på en toffelfabrik och köpte oss lite nya tofflor, att jag inte har handlat där tidigare, lite andra priser än ute i butik!  En runda på stan med lite god fika innan det var dags för dem att åka hem. Supertrevligt med lite spontana besök som inte planeras i veckor innan.

Nu väntar en löparrunda och sen är det nog en städsväng som gäller...
Semesterkramar till er alla

Kommentarer

Postat av: jenny

Publicerad 2009-08-04 13:27:27

Härligt med semester fortfarande, annars verkar de flesta börja jobba nu. Vilka trevliga dagar du haft med både besök, pyssel och shopping:-)

Kram

Postat av: Livet i byn

Publicerad 2009-08-05 07:41:33

Passa på att njut av din semester, jag är så avundsjuk!!



~Livet i byn

Postat av: Nettan

Publicerad 2009-08-05 11:14:19

Såg mina tofflor i en butik i Visby igår...dubbla priset! I löve doing nive business!

Postat av: Pernilla

Publicerad 2009-08-05 15:47:17

Ja U2......himmel så jag skulle vilja varit där. Suck!

/P

Postat av: InneoUte-Malin

Publicerad 2009-08-05 21:44:41

Härligt att ni var nöjda. Jag läste också att lördagens konsert var ännu bättre - men för oss som inte är så bortskämda och går på konsert så ofta så var fredagen alldeles tillräckligt bra. Vad fint med krysantemum! Måste också ta mig i kragen och fixa lite fint. :-)

Postat av: Elisabeth - anyhow.se

Publicerad 2009-08-05 22:23:29

Men visst är det så - de var HELT otroliga, hoppas rundan gick bra - den där med spring i benen!!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela