Susihus

Köpstopp

Publicerad 2009-02-27 08:18:36 i Allmänt

Det har inte blivit så många inlägg här som jag hade önskat men det har varit Stockholmsresa och det har varit datorstrul. Forfarande har jag ingen bra upplösning på min dator, vet inte vad som har hänt. Stockholm var intensivt och roligt men mycket jobb. Oj med trevliga restauranger och ställen vi har tittat på och besökt. Vi åt lunch på F12, superläckert i limegrönt och vi åt middag på Pontus, de med den coola tapeten som ser ut som ett bibliotek. Ja hoppas nu bara att vi får lite grupper som vi kan boka in på några av alla dessa trevliga restauranger vi har sett.

Häromdagen skulle jag bara gå ner och göra ett kundbesök, och råkade gå förbi en söt liten butik. De har haft mest smycken tidigare men nu utökat med både Odd Molly kläder och roliga skor. Det blev både en tunika och äntligen har de gjort sin kofta lite kortare. En annan som inte är så lång passar inte i för långa koftor för då ser det ut som jag får taxben... Nu var den dock kortare så jag slog till på den oxå. 



Bilder: Susihus

Nu är det verkligen köpstopp ett tag hos mig! Kan dock inte säga annat än att jag försöker att köpa oss ur krisen!! hihi

Ikväll blir det premiär, äntligen Män som hatar kvinnor på bio och sen en god bit mat efteråt med vänner. Bra start på helgen.

Må bäst!
KRAM 

Kommentarer

Postat av: Livet i byn

Publicerad 2009-02-27 09:55:27

Vilka superfina kläder du handlat, wow!!



~Livet i byn

Postat av: MO

Publicerad 2009-02-27 12:35:52

Hihi, ja det är du och Paris Hilton som gör ert bästa....Söt tunika, kommer bli så fin på dig, särskilt med lite solbränna till (det har du kanske alla redan du som är ute o far världen runt).

Nej, vi har inga direkta helgplaner, C är ju skidintresserad så det blir väl Wasaloppet för honom, dock inte i IRL, utan framför tv:n, tar nog med tid...

Har ni oxå riktigt vårväder idag, här skiner solen o fåglarna kvittrar så man blir helt lyrisk. Har varit ute och putsat fönster, det behövdes kan jag säga.

Ha en skön helg, kramar

Postat av: C a m i l l a

Publicerad 2009-02-27 13:36:13

Nää, nu blir jag riktigt avundsjuk! Jag älskar Odd Mollykläder, men har aldrig investerat i något plagg - och så slår du till och köper två på en gång. ;)

Men du har ju rätt, det är tur att några håller Sverige rullande. ;)

Jag är så himla förväntansfull på filmen, tyvärr bokade jag så tidigt redan 17.45 - så det blir rivstart hem och fixa tacos och sedan iväg till stan igen, men det är det värt.

Kram och ha en trevlig kväll!

Postat av: Pernilla

Publicerad 2009-02-27 14:58:14

Oj va du reser och far. Men det är ju kul att göra av med pengar......om man har några.



/P

Postat av: Inspirera Mera

Publicerad 2009-02-27 18:30:00

Det lät som en härlig helg! Kram Sandra

Postat av: Jessica

Publicerad 2009-02-28 09:38:03

köpstopp skulle vara kanon för mej! shit vad pengar jag gödslar! Jag ska nog försöka? ja det ska jag nog..jag säger nog för min karaktär till det mesta är inte bra just nufniss



Trevlig helg!

KRAM

Postat av: HUSnrNIO

Publicerad 2009-02-28 09:45:21

Ja det där med köpstopp... LÅter som jag borde tänka till på vad det ordet betyder. Hoppas filmen var bra. Ha en bra lördag.

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-02-28 21:55:49

Fina fynd du gjort!

Vilken smart ide att sy bordstabletter, så snygga de blev!



Ha en fortsatt skön helg, Kram!

Postat av: mammatillfleralflera

Publicerad 2009-03-01 13:25:20

Vad tyckte du om filmen?? Jag hörde filmkritiker som gav den rätt höga betyg. Inte dåligt.

Postat av: Petra

Publicerad 2009-03-01 18:36:36

Jag säger ofta det är köpstopp men kan nästan aldrig hålla det! :( Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela