Susihus

Klippte till

Publicerad 2009-01-31 11:07:53 i Allmänt

Efter att ha diskat upp efter morgonens frukost, saknar diskmaskinen......så klippte jag till på en prenumeration på Elle Mat&Vin. För 149.- så får vi 6 nummer av denna trevliga mattidning



Tycker att den är rätt trevlig med både matrecept, lite reserepotage och mycket roliga tillbehör. Fick även denna bok på köpet.

Har inte tittat i den men hoppas att den är lika trevlig på matsidan som hennes a Piece of cake är på bakfronten. När jag väl hade klickat hem allt på nätet så fick jag en bonustidning för jag lämnade min emailadress, så då föll valet på denna tidning:


Ser fram emot en överfylld brevlåda!!!

Vet inte varför det inte har gått att kommentera gårdagens inlägg men oj va segt det var att göra ett inlägg idag då bildnerladdningen var urseg. Jaja ha en fortsatt skön lördag. Nu ska jag ut och träna hund.
Lördagskramar till er!

Kommentarer

Postat av: C a m i l l a

Publicerad 2009-01-31 11:54:24

Jag har också perioder då jag beställer allt möjligt i tidningsväg, men sedan hinner jag ändå aldrig läsa tidningarna - så blir jag stressad över det i stället och bestämmer mig för att sluta. Jag brukar ofta "trilla dit" på roliga premier, såsom den här med Leila som du fick. :)

Ha en skön helg!

Kram!

Postat av: Designtjejen

Publicerad 2009-01-31 12:05:36

Det tycker jag var billigt! Vad härligt!! Jag fick en prenumeration av den i julklapp men jag hr inte fått något nummer än.. väntar härdigt!! :-)

Hoppas att du får en mysig lördag!

Kram

Postat av: Tanya

Publicerad 2009-01-31 12:10:21

det lät som en bra deal, vart har du hittat detta? Elle mat&vin är en underbar tidning! =)

Postat av: Livet i byn

Publicerad 2009-01-31 13:19:30

Härligt med så mycket läsning. Jag har köpt Plaza Interiör i dag så förutom Palt, städning blir det också läsning.



~Livet i byn

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-01-31 17:26:59

Usch vad trist att vara utan diskmaskin! Vid sådana tillfällen blir man medveten om hur bra man i vanliga fall faktiskt har det :)



Trevlig helg! Kram Johanna

Postat av: HUSnrNIO

Publicerad 2009-01-31 18:29:12

Vad trevligt att få hem en massa härlig och inspirerande läsning. Trevlig helg.

Postat av: Dessi

Publicerad 2009-01-31 23:27:52

Elle mat och vin är ju faktiskt den bästa mat-tidningen! Har redan hunnit med en massa från senaste numret!

Postat av: Karin

Publicerad 2009-02-01 19:19:18

Ibland är det kul med lite läsning och några nummer brukar vara lagomt.

Postat av: MO

Publicerad 2009-02-01 19:30:45

Åh din stackare, nu lever du utan diskmaksin.....skulle nog sakna min om den gick sönder nu för nu har jag ju vant mig vid att det inte tar många minuter att plocka undan o göra det snyggt efter oss när vi har ätit ;)

Vad många roliga tidningar du ska få hem i brevlådan, det är alltid lika kul när man ser dem ligga i lådan, kramar på dig vännen

Postat av: karina

Publicerad 2009-02-01 21:08:22

Vem gillar inte leila? Trevlig läsning!

Postat av: Camilla

Publicerad 2009-02-02 17:59:19

Låter som ett bra erbjudande! Du kan väl hotja till om du testar nåt recept som är extra gott? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela