Susihus

Mot Amsterdam

Publicerad 2010-04-12 19:53:09 i Allmänt

Jobb, jobb och åter jobb kan jag nog summera hela föra veckan. Känner mig lite trött och sliten, skönt att det har varit sånt härligt väder nu i ett par dagar. Värme och sol gör mig så gott i själen.

I morgon far vi till Amsterdam, ett par dagars semester och sen har jag en grupp som kommer på torsdag så då blir det jobb fram till söndag innan jag åker hem igen. Ska bli rätt skönt att komma iväg lite, fast jag har massor på jobbet att göra, känns som detta kan vara en ladda batteriettur=)

Beställde dessa små söta armband för ett bra tag sen, hade nästan glömt bort att jag hade beställt dem när de dök upp i brevlådan.



Som små söta tablettaskar...



Bilder: Susihus

med små söta armband och allt till Childhoods verksamhet, sånt gillar jag! Varje färg i armbandet symboliserar en artikel i FN:s barnkonvention. Gillar när det finns ett dubbelt värde!

Ha nu en härlig vårvecka. Nu ska jag packa lite och sen ska jag snart njuta lite av Amsterdam!
Kram kram

Kommentarer

Postat av: Petra

Publicerad 2010-04-12 21:03:54

söta små armband!!

Ha det så bra i Amsterdam,där börjar väl bli ganska färgrannt och fint nu, va?



kram

Postat av: Nettan

Publicerad 2010-04-12 21:53:30

Ha så gott på er lilla tripp! Njut och ät och drick gott. Visst- armbandet är supersött...åh vet du- jag har ett! Kram ;-)

Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Publicerad 2010-04-12 22:55:23

Hoppas du får några härliga våriga dagar i Amsterdam! Jobba inte ihjäl dig!



Kram!

Postat av: Annelie

Publicerad 2010-04-13 11:35:01

Söta armband med ett gott ändamål, sånt gillas!



Gud vilka tjusiga bilder här nedan! Nu ser man i alla bloggar att våren börjar komma.

Postat av: Camilla

Publicerad 2010-04-14 20:31:45

Vilka söta! :)

Hoppas du får en riktigt trevlig resa. Amsterdam är vackert! Kram på dig!

Postat av: Designtjejen/Emmelie

Publicerad 2010-04-14 21:00:05

Vad söta dom var!!!

Kramar

Postat av: Pernilla

Publicerad 2010-04-14 22:45:24

Min syster kom hem förra veckan från Amsterdam. De tyckte det var fantastiskt. Hade 40 tulpanlökar med sig hem och vet inte vad hon ska göra med dem. De ska väl planteras på hösten?

Ha det gott!

/P

Postat av: Home of Nina

Publicerad 2010-04-15 14:21:10

Ha det helt underbart i Amsterdam, kommer med all säkerhet att bli grön av avund, om det visas lite fina bilder därifrån på din blogg, när du kommer hem. Finns nog ingen bättre plats att möta våren, än just där! Njuuuuut! Kram Nina

ps Blev förälskad i armbandet och den goda tanken!

Postat av: pia

Publicerad 2010-04-15 15:08:46

...de är söta de där små armbanden...

Ha det bäst i amsterdam och njuuuut, jobba inte för hårt nu!

kram vännen:)

Postat av: freja

Publicerad 2010-04-16 23:52:34

supersöta armband!

Postat av: Home of Nina

Publicerad 2010-04-19 21:11:13

Ps. du är nominerad på min blogg idag.

Kram Nina

Postat av: Karin

Publicerad 2010-04-21 18:22:59

Kul att du hittat till min blogg.

Verkligen söta armband. Ska nu ta mig en titt på din fina blogg.

Kram Karin

Postat av: Camilla

Publicerad 2010-04-22 10:53:04

Jag kan inte lämna kommentar på ditt nyaste inlägg, men vill i alla fall säga att det var roligt att få lära känna dig lite bättre genom dina svar där och att jag har undrat hur det har gått med er resa faktiskt, i detta snurr med inställda flyg o s v. Ser fram emot en reseberättelser och bilder då du får tid och ork.

kram!

Postat av: benita

Publicerad 2010-04-22 17:45:01

Grattis till din award! :) Må gott

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela