Susihus

Utmärkelse

Publicerad 2010-04-21 17:19:31 i Allmänt

Snälla söta Nina har gett mig en award och det kunde inte komma mer lämpligt! Efter denna vulkanhistoria så är jag helt slut. Vår härliga Amsterdamtur blev något annorlunda, men mer om Amsterdam i ett senare inlägg. För nu ska jag bara njuta av denna härliga award.



Med utmärkelsen följer vissa reger:
- Thank the person who nominated you for this award.
- Copy the award and place it on your blog.
- Link to the person who nominated you for this award.
- Tell us seven interesting things about yourself.
- Nominate seven bloggers.
- Post links to the seven bloggers you nominate.

Så här kommer lite saker om mig:

- Gillar ordning och reda
- Är väldigt lugn utåt, även om det stormar bland charterbåtar, bussar som rullar fel eller något annat härligt som kan inträffa
- Älskar snittblommor, förgyller vardagen!
- Gillar att vara kreativ, mår väldigt bra när jag får utlopp för alla mina idéer
- Vill helst att allt ska vara klart "igår" när jag börjar med något nytt projekt
- Är projektledare både hemma och på jobbet ;o)
- Har en förmåga att tvinga mig själv att somna om jag hamnar på flyg-/båtturer där jag blir åksjuk för att det är turbulent/gungigt. Lika väl kan jag tvinga mig själv att vakna om jag drömmer otäckt och inte vill fortsätta drömmen!

Skickar detta vidare till alla goa bloggare som förgyller vardagen!
Ta nu åt dig, för det gäller även dig ;o)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela