Susihus

Semesterdag 26

Publicerad 2011-08-10 10:01:31 i Hund

Tisdag 9 augusti

Idag har vi varit på Djursjukhuset med Bono. Var lite orolig innan för man vet ju aldrig. Jag hade bokat en tid för röntgen, då han inte alltid vill sätta i sin vänster baktass. Men när vetrinären hade känt igenom honom så kan hon inte hitta något mer än att han ömmar lite i muskelaturen baksida lår. Så det blev lite antinflamatoriskt medicin sen ska han vila. Just det ordet finns ju inte riktigt hos Bono. Det får helt enkelt inte bli några cykelturer, sökträning och långa löparrundor nu. Lite trist nu när vi kommit igång med söket och det går så bra men jaja, skönt ändå att det inte var något annat.


Bild: Susihus

Nu har jag bokat en massagetid för honom på torsdag och hoppas att det kan hjälpa till lite.
Jobbigt när en djur har ont och inte mår riktigt bra.

Träning: Löparrunda 4 km kuperad terräng + Olgas träningspass som jag idag skojade till och sprang i en grymbacke i motionsspåret upp och ner...puuh
Väder: Sol och regn i en härlig mix

Kommentarer

Postat av: camilla

Publicerad 2011-08-11 08:07:44

Skönt att det inte var nått allvarligt... Söt liten kille ni har :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela