Susihus

Nätshopping - I like

Publicerad 2011-02-11 10:38:10 i Allmänt

Det här med näthandel är ju en fantastisk bra uppfinning. Slippa köer och trängsel, sitta hemma och knappra hem lite varor är ju alldeles strålande. (Visst är det charmigat och roligt att gå i affärer ibland oxå). I söndagskväll fick jag bara för mig efter att ha sett en programledare med Pippitröja att det vill jag oxå ha en.


Visst kan man sticka sin egen men oj vilken tid det kommer att ta så näää. Efter lite googlande så hittade jag en butik i Göteborg som hade Pippitröjor för vuxna. Några klick senare så ligger den i min varukorg och är på väg till mig. I tisdagsmorse fick jag ett sms att den hade anlänt, super vilken service!

Ekologisk bomull och svensktillverkad, jösses så bra! Detta gick mycket snabbare än att sticka själv!
Nu ska jag njuta av denna goa lediga fredag och fundera på vad jag ska hitta på i helgen. Lite bio kanske?

Många goa fredagskramar

Kommentarer

Postat av: fia

Publicerad 2011-02-11 13:04:41

Vilken mysig tröja . En sådan tröja kan man ha till måna till fällen .

Postat av: Camilla

Publicerad 2011-02-11 14:12:03

Fint! :) Då är det bara Herr Nilsson som fattas då. ;)

Nä, allvarligt talat är de jättemysiga de där tröjorna. Har sett dem i flera tidningar nu den sista tiden.

Ha en riktigt trevlig helg! Kanske ni fått snö så att du kan åka lite skidor igen?

Kram!

Postat av: Mycket annat och lite betong

Publicerad 2011-02-11 21:25:20

Lätt som en plätt! Och snygg var den också.

Vilken härlig bild från Bygglov. Jag missade det avsnittet så jag ska titta på reprisen.

Och fin bild på din "lilla" hund!



Trevlig kväll!

Agneta

Postat av: Dessi - Home and desire

Publicerad 2011-02-11 21:51:29

Tusan så nice det är med nätshopping! Men farligt också ;)



Ha en härlig helg! :)



Kram Dessi

Postat av: Designtjejen/Emmelie

Publicerad 2011-02-13 11:04:42

Den är faktiskt riktigt snygg. Jag har gått och funderat på den en längre tid :-)

Kram

Postat av: Ylva

Publicerad 2011-02-15 08:23:38

vad snygg den var! vilken butik hittade du den i?

/Ylva

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela