Susihus

1 år sedan

Publicerad 2012-04-22 20:16:18 i Hund

Hemma igen efter ett par intensiva dagar i Malmö och Köpenhamn med mycket jobb men väldigt skoj. Dock har min kollega delat med sig av en förkylningsbacill så det kliar i halsen och jag känner mig superhängig idag. Har spenderat mycket av dagen i soffan...

Igår var det ett år sen vi var tvungna och ta bort vår älskade kung Kenzo.


Bild: Susihus

Ett år fullt av saknad. Denna goa, vackra och kloka hund som fick leva ett långt och härligt hundliv. Han blev nästan 13 år och det var bara de sista månaderna som han blev riktigt gammal och hans goa hälsa svek honom. Han åkte skidor med mig hans sista vinter, så han var verkligen vid god vigör in i de sista.

Denna ljuvliga herre kommer alltid att ha en speciel plats i mitt hjärta
Älskad och saknad vår älskade Kenzo.

Kommentarer

Postat av: Ingrid

Publicerad 2012-04-22 21:10:00

Jag tänkte på er och honom i helgen, jag kom ihåg att det var ett år sedan snart. Mycket av minaa tankar kretsar just nu kring vår egen gammelhund och oron är som en lite fjäril som skuttar runt i magen.



~Ingrid

Postat av: Pernilla

Publicerad 2012-04-23 21:41:23

Tänk vad ett år kan vara långt men samtidigt gå så fort. Vår Marwin blev bara 10 år och lämnade oss för över fyra år sen (känns som igår). Nu blir min Puma tio och det känns lite oroväckande. Vill gärna att han också blir tretton.

/P

Postat av: Camilla

Publicerad 2012-04-25 09:56:06

Han såg verkligen majestätisk ut er gammelhund. Han hade det bästa liv en hund kan ha, hos er.

Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela