Susihus

Bakat

Publicerad 2012-12-10 09:13:48 i Mat & bak

God morgon
Måndagmorgon och idag har mannen gett sig i väg till jobbet. 6 veckors sjukskrivning är över och det är dags att komma i andra turiner igen. Bono som precis har funnit sig till rätta med att vi är hemma om dagarna. 
 
Helgen gick snabbt, jag hade tänkt att jag skulle göra min skidpremiär men tydligen var inte spåret riktigt klart, hade ett annat alternativ men det är mycket längre dit och det fick jag inte riktigt in i tidsprogrammet, då jag även har hunnit att jobba några timmar i helgen. 
 
Frysen har sakta men säkert tömts nu när vi har varit hemma så igår var det dax att baka och fylla upp den igen, det blev bröd, morotsmuffins, kolakakor och saffransbullar. 
Bild: Susihus
 
Så nu får det nog bli en kopp kaffe efter dagens motionspass, snöskottning!
Ha en helt ljuvlig vinterdag
Kram

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2012-12-10 18:20:46

De bullarna såg verkligen smaskiga ut.
Må gott i all snö.
/P

Postat av: Camilla

Publicerad 2012-12-11 11:37:19

Men så segt det ska vara med att få till skispåren då? Va???
Bullarna såg fantastiskt goda ut. Här äter vi också bullar, lussekatter och pimplar glögg efter skottningen (som blir typ varje dag nu, då det snöar jämt).
Kram och ha en fortsatt fin vecka!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela