Susihus

Vårkänslor

Publicerad 2012-02-25 14:19:13 i Hund

Åh va härligt, idag har jag vårkänslor. Solen skiner och det är 8 grader, fåglarna kvittrar. Helt ljuvligt vi går mot ljusare tider även i år. Efter en rask powerwalk med mannen så blev det kaffe ute på trappan i vårsolen. Underbart, känner att min kropp skriker efter solstrålar.



Bild: Susihus

Bono hittade en av få snöhögar som är kvar på tomten och borrade ner sig i den. Han har nu fått ta stygnen och fått testa water walk för första gången. Det blir vattenträning 2 gånger i veckan nu framöver och lite sjukgymnastiksövningar hemma. Vi har även fått utöka rundorna till 5 minuter. Jippie!

Nu bär det av till Falköping för helgmys med lite goda fd kollegor.
Go helg

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2012-02-25 22:06:53

Underbart!!! Hos oss är det knappt någon snö kvar alls. Det blev en riktigt kort vinter i år. Tråk, men nu ser jag fram mot våren jag också :)

Kram och fortsatt fin helg!

Postat av: Mycket annat och lite betong

Publicerad 2012-02-25 23:02:55

Härligt med lite vår och fika ute i solen!

Vad glad jag blir att Bono är bättre!



Trevlig helg!

Agneta

Postat av: Pernilla

Publicerad 2012-02-26 10:41:34

Det är så härligt att höra att bättingen går åt rätt håll.

/P

Postat av: mo

Publicerad 2012-02-27 13:21:21

Åh så han gillar med snö, så fin han är där han ligger, skönt att det går framåt med hans tillfrisknande...

Jodå, vi åkte ifrån våren o hamnade i vintern igen, här är så vackert,men sen är det skönt att det är vår när vi kommer hem igen.

Ha de fint, kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela