Susihus

Semesterdag 7

Publicerad 2012-07-30 10:52:29 i Allmänt

Lite dimma när vi vaknade men efter frukost sprack det upp igen och solen strålade från klarblå himmel. Idag har vi haft lyxiga I-landsproblem, då städerskan kom så ville vi fly fältet. Det blev en tur till mina gamla tassemarker, Rottne. Har inte glömt bort de lite gömda badpärlorna som man cyklade till... Vi njöt av härligt klart vatten i Innaren och simmade, jag klarade nog av 500 m. Bono hängde på och njöt av att doppet. Kameran ja den låg kvar hemma...
 
På kvällen kände jag att jag behövde röra på mig så det blev en cykeltur upp till spåret och sen en runda i detta kuperade spår med five fingers. Kommer att kännas i vaderna imorgon. Det sköna var att löparturen kändes lätt och att jag hittade lite flyt. Hoppas att den består!
 
Väder: Solsken 25 gr
Träning: 2 km morgonpromenad, simning, löparrunda 3 km

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela