Susihus

Äntligen...

Publicerad 2013-08-24 15:20:00 i Allmänt

Hej lördag! 
Dagarna ramlar på det har varit jobb, offertskrivning för fullt och planeringsmöte med en egen företagare till. Tack A för en härlig spontanträff. En som jag dock hade behövt ha planeringsmöte med är Sir Väs, vår jätte snok som har bestämt sig för att flytta in på framsidan i vårt stenparti. Härom morgonen när jag kom ut med min kaffekopp på trappen, bara väste det och där låg denna snok...huuu jag hoppade in och stängde kvickt. Tycker nog att vi får dela upp solplatserna lite och just på trappen kan jag nog ha invändningar mot att det är lite för närgånget...
 
 
Bild: Susihus
 
Äntligen har vi fått tebax våra vigselringar, efter 9 års slitage och efter min vurpa på inlines där jag fick asfalt i vigselringen så bestämde vi oss för att lämna in dem på lite putsning. Det har varit väldigt tomt och naket utan ringen. Nu känns det skönt igen på fingret och vilken lyster det blev på dem. Mannens blänker lite mer, det gick inte att göra samma insats på min då jag har både vit- och rödguld. Inte en skråma och inte ett märke, undra hur länge det dröjer.
 
Ha en härlig lördag!
Kram

Kommentarer

Postat av: Petra

Publicerad 2013-08-24 22:04:03

Vilka fina ringar! Känns det som du är nygift igen :)

Postat av: Pernilla

Publicerad 2013-08-24 22:54:11

Krälande djur gillas inte av mej heller. Hua för orm och snok.
/P

Postat av: Camilla

Publicerad 2013-08-26 07:44:08

Men fyyy för snoken! Inte för att jag är så himla ormrädd, men man vill ju ha lite space i alla fall. Min man hatar ormar, han skulle ha flyttat!
Fint med ringarna. Du får se till att inte ramla igen nu.
Kram och ha en fin ny vecka!

Postat av: Suss

Publicerad 2013-08-26 20:32:14

Usch och fy för ormar! Hatar dem även om de inte är farliga så skrämmer de livet ur en!
Däremot gillades ringarna mycket! Jättefina! Jag vill göra om våra, efter snart 20 år så vill jag nya snyggare ;)
kram Suss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela