Susihus

Möten och nya vägar...

Publicerad 2013-08-29 08:30:06 i Allmänt

God morgon Torsdag! 
Veckan har varit full av nya saker och plötsliga händelser, oj så roligt och häftigt det är att man tror man vet hur veckan ska se ut och sen blir det inte alls så. Har fått sniffa på lite nya saker den här veckan och gjort massa spännande möten som kanske kan leda till lite nya vägar. Vi får väl se...
I går startade jag även upp höstterminen på Brukshundklubben oxå, så nu rullar kurserna igång. Ett taggat gäng igår, så det blir en spännande höst.
 
För ett år sen bestämde jag mig för att våga ta steget och bli egen och självklart kan det vara dagar där man funderar på vad man sysslar med då gäller det att hänga i där. För sen kommer de dagar som fyller mig med energi och leendet är bara där helt naturligt. Jag har utvecklas, fått testa på så mycket nya saker, lärt mig och få vara med om så mycket som jag inte hade fått annars. Utmanande och roligt är det och jag trivs!
 
Bild: Susihus
 
Dessa fina galgar, fick jag i födelsedagspresent av ett par goda vänner. Present och välgörenhet i ett = I like!
Galgarna görs nämligen av kvinnor som lever i slummen i Bangkok, och tyget är rester från textilindustrin. Hang on får helt enkelt symbolisera dagens tankar!
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela