Susihus

Härlig helg igen

Publicerad 2013-02-10 18:34:00 i Mat & bak

Tiden springer på och vi med den...
Jag har varit på jobb hela förra veckan i Göteborg, superroligt. När jag kom hem upptäckte jag att vi har fått massor med snö igen. Tjohooo, skidor fram igen!
 
Helgen blev en halvspontan tur till våra goda vänner i Jönköping. Gott, trevligt och mysigt som alltid med familjen H. TACK ni är super!
Det blev lite italienskt på menyn, nåja vi började med lite franskt bubbel!
En härlig tortellini fylld med örter och ost, smarrigt värre. Dock tyckte "kockarna" att det var roligare att använda pepparkaksformarna så det blev lite mer stjärnglans över pastan...
 
 
Bild: Susihus
 
Till varmrätt hade vi salvia och citronfylld kyckling med grönsaker till. Efterrätten bestod av bär och en fantastisk god sabayonnesås smaksatt med Masalavin...slurp! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela