Susihus

Firat

Publicerad 2013-05-29 09:20:00 i Allmänt

Go morgon onsdag! 
Steg upp tidigt för att få klart allt inför helgens cykelfest. Jag ska nämligen iväg och jobba torsdag-lördag och kommer hem på lördag eftermiddag. Cykelfesten börjar klockan 17, så här gäller det att hålla tummarna för att SJ gör sitt jobb i tid.
 
I går kväll efter Bonos massage så firade vi mannens födelsedag. Jag hade köpt Svenska jordgubbar som vi smaskade på under tiden sparrissalladen blev klar, och havsgräftorna nuddade grillen.
 
Bilder: Susihus
 
Till detta lite gott bubbel från Frankrike!
Svenska jordgubbar det ger en sån härlig sommarkänsla! Mmmm
 
Nu full fart in i en rumslista...
Ha en härlig dag, njut en smula!
Kram
 

Kommentarer

Postat av: Camillasrum

Publicerad 2013-05-29 20:31:51

Ojoj vad gott det såg ut! Sparrissalladen, har du något recept på den? Ha det gott, kram!

Svar: Jag och recept är inte riktigt en combo...jag bara gör sallad på det som jag känner för och någon god olja på och lite citron =)
Sus i hus

Postat av: Mycket annat och lite betong

Publicerad 2013-05-29 21:42:54

Så mycket gott! Och svenska jordgubbar!
Men vilken present han fick förra året. Det kallar jag överraskning!

Kram Agneta

Postat av: Hemlängtan

Publicerad 2013-05-31 14:14:45

Mmm, så gott det ser ut! Har inte ätit jordgubbar ännu men blev ju riktigt sugen nu.


Kram, Jenny

Postat av: Pernilla.

Publicerad 2013-05-31 20:50:22

Snart lördag. Hoppas det varit bra?
/P

Postat av: Camilla

Publicerad 2013-06-01 19:11:36

Men lägg av, så gott!!!
Hur känns det inför Tjejvättern? Vi har cyklat runt Orsasjön 7 mil i dag och det gick bra. Kammade hem min vit/rosa Dalahäst och är nöjd. :)
Kram!

Svar: Jag tokjobbar så jag har inte tränat alls men det får väl gå på ren vilja...Gott jobbat!
Kram
Sus i hus

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela