Susihus

Fyra i familjen

Publicerad 2014-01-19 10:53:00 i Hund

Då var vi fyra i familjen och vi har nu fått lite ordning på jämställdheten ;)
 
Vi säger varmt välkommen till lilla fröken Amazing Saga. En pigg, alert schäfertjej som är 8 veckor.
 
Bild: Susihus
Ezton är mest förvånad vad som hände med hans lugna sköna värld. Han blev dessutom stor, för hon är så liten och näpen, än är väl bäst att tillägga ;)
 
Saga är nyfiken på det mesta och utforskar allt. Mysigt att ha valp men oj vad man har glömt bort hur mycket jobb det är, förträngt! Det är inte lätt när de inte vet sitt namn eller kan en inkallning...för man tar det så för givet. 
Nu tar vi alla en paus vid soffan och tittar på vinterstudion.
Ha en go söndag! 
Kram

Kommentarer

Postat av: Ingrid

Publicerad 2014-01-19 13:28:08

Grattis till denna underbara tjej!

Ingrid

Svar: Tack =)
Sus i hus

Postat av: Junitjej

Publicerad 2014-01-19 14:47:49

Åh, vilken söt valp!! Grattis!

Postat av: Camilla

Publicerad 2014-01-19 20:15:12

Åh, så fin hon är lilla Saga. :)
Sv: Mmm, förstår det! Har du ändå tänkt satsa på Halvklassikern och börja med cyklingen i stället?!
Kram!

Svar: Ja jag vet inte funderar på att göra så men jag har inte riktigt bestämt mig och du då?Kram
Sus i hus

Postat av: Pernilla

Publicerad 2014-01-20 22:15:13

Så fin hon är. Och öronen som redan är upprätta. Kanske bara just på kortet?
Jag har bara haft valp på våren och sommaren. Lite lättare att få ut dem snabbt och så men samtidigt kan det bli rörigt för valpen när dörrar står öppna och gränsen mellan inne och ute suddas ut.
Åhh, kan känna vällingdoften och de vassa tänderna. Men inget smått här på många år. Två är perfekt för oss.
/P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela